Kupując u Nas Domek akceptujesz naszą Gwarancje :
Domek jest wykonany z drewna świerkowego wysokiej jakości i dostarczony w naturalnej (nieimpregnowanej) formie. Jeśli, pomimo naszej kontroli przed wysyłką, uważasz że powinieneś wnieść reklamację, to zadzwoń lub napisz do nas.
Uwaga: Pamiętaj by przechowywać dokumentację dołączoną do pakietu domku! W przypadku braku numeru kontrolnego, reklamacja będzie utrudniona.
Drewno jako materiał pochodzenia biologicznego posiada specyficzne właściwości takie jak zdolność do kurczenia, pęcznienia i paczenia. Jako profesjonaliści zapobiegamy tym procesom już na etapie przecierania drewna, następnie poprzez suszenie komorowe w kontrolowanych warunkach, obróbkę na nowoczesnych liniach produkcyjnych oraz naniesienie powłok zabezpieczających przed wpływem warunków atmosferycznych i działaniem organizmów niszczących drewno.
Gwarancja nie obejmuje:
-
Właściwości drewna jako materiału naturalnego.
-
Drewnianych elementów zawierających sęki mogące wypaść które nie stwarzają zagrożenia dla stabilności domku.
-
Różnic odcieni drewna spowodowanych różnicami struktury drewna, które nie wpływają na trwałość drewna.
-
Drewnianych elementów zawierających małe pęknięcia/ szpary (spowodowane wyschnięciem), które nie przechodzą na wylot i nie wpływają na strukturę domku.
-
Lekko skręconych (odkształconych) drewnianych elementów, które mogą jednak zostać zamontowane.
-
Desek dachowych i podłogowych które mogą mieć na swojej powierzchni jakieś niestrugane obszary, różnice w kolorze i drobne ubytki.
-
Reklamacji wynikających z niewłaściwego montażu domku lub domku zdeformowanego przez osiadanie wskutek niewłaściwie przygotowanego podłoża (przygotowania podstawy / wykonania fundamentu).
-
Reklamacji wynikających z wprowadzenia zmian w domku z własnej inicjatywy, takich jak zmiana kształtu elementów drewnianych i drzwi / okien z powodu niewłaściwej obróbki drewna; mocowania listew scalających zbyt sztywno, ościeżnic przykręconych do balików ściennych, itp.
-
Reklamacje wynikające z gwarancji są uwzględniane w zakresie wymiany wadliwego materiału.
- Reklamacji powstałych w skutek nie zabezpieczenia drewna środkami do ochrony drewna. Zalecanymi rekomendowanymi przez naszą Firmę. Np. Farby firmy Remmers
-
Jeśli domek został pomalowany lub wykończony przez klienta – uznaje się, że wady, które były widoczne w momencie prowadzenia tych prac zostały zaakceptowane i nie mogą być przedmiotem reklamacji chyba, że obsługa sklepu wyraziła zgodę na prowadzenie takich prac.
-
Uszkodzone pojedyncze szyby 4mm nie podlegają gwarancji i wymianie, natomiast kupujący może żądać zwrotu poniesionych kosztów uszkodzonej szyby zakupionej w lokalnym punkcie, jednak nie więcej niż 150zł/m2. Uszkodzenie szyby musi zostać stwierdzone w dniu dostarczenia domku i spisany protokół szkody w obecności dostawcy.
- Reklamacji związanych z wprowadzeniem zmian w konstrukcji domku tj. zamontowania elementów uniemożliwiających ruchom drewna
- Reklamacji związanych z kurczeniem/pęcznieniem drewna na podłodze w granicach charakterystycznych dla danego gatunku drewna.
W Skrócie :
Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje materiały oraz wykonywane przez nas usługi, jeżeli jesteśmy wykonawcą usług. Jeżeli konstrukcja została zakupiona do samodzielnego montażu, reklamację należy złożyć niezwłocznie po odpakowaniu materiału przed rozpoczęciem montażu. W przypadku produktu dostarczonego do samodzielnego montażu obejmuje wadliwy materiał oraz braki w materiale, przy czym gwarancja nie obejmuje materiału, który nie został właściwie zabezpieczony przez Zamawiającego. Przez właściwe zabezpieczenie rozumie się przechowywanie elementów konstrukcji na utwardzonym podłożu pod zadaszeniem oraz odizolowanie od podłoża o co najmniej 6 cm (wysokość palety na której dostarczony został materiał) oraz zabezpieczenie z zewnątrz folią, aby materiał nie uległ zabrudzeniu. Gwarancja nie obejmuje również materiału, który został już przetworzony przez Zamawiającego, gdzie przez przetworzenie rozumie się pocięcie lub pomalowanie.
Co nie podlega gwarancji?
Nie uznajemy za wady zdrowych sęków, pęknięć drewna oraz zmiany objętości w granicach normy, czyli pęcznienia oraz schnięcia, które to procesy wynikają z naturalnych właściwości fizycznych drewna i są wywołane między innymi wpływem zmiennych warunków atmosferycznych w których użytkowany jest produkt. Wymienione procesy nie mają wpływu na trwałość i walory użytkowe wyrobu. Gwarancją nie jest objęta regulacja okien i drzwi w domu oraz szpary powstałe w podłodze (do momentu wyjścia deski z pióra) w wyniku jej schnięcia i pęcznienia.
Gdzie zgłosić reklamacje?
Reklamację można zgłosić osobiście w siedzibie firmy, korespondencyjnie na adres
Usługi Budowlane Zera Przemysław
ul. Wojska Polskiego 19/2,
11-700 Mrągowo oraz e-mailowo na adres: ddmazury@o2.pl.
Dobrze w momencie zgłaszania reklamacji posiadać zdjęcia produktu obrazujące uszkodzenia.
Ile czasu trzeba czekać na serwis?
Po zgłoszeniu reklamacji Wykonawca zobowiązuje się do jej rozpatrzenia w terminie 14 dni. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad na koszt własny, w terminie 90 dni od dnia uwzględnienia reklamacji.
